آیا می توانم بیمار نارسایی کلیه با فشار خون بالا را دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران نارسایی با فشار خون بالاآیا می توانم کلیه بیمار شکست با فشار خون بالا دیالیز را؟ با توجه به مردم تحقیق باید فشار خون خود را قبل از آنها را دیالیز کنترل، که می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به عوارض و مرگ و میر.predialysis و بعد از سطح دیالیز توصیه می شود باید <140/90 و 130/80 میلی متر جیوه به ترتیب باشد.

کارشناسان می گویند که فشار خون بالا یکی از عمدتا علل مرحله بیماری کلیوی، آن است که با افزایش خطر برای هیپرتروفی بطن چپ، بیماری عروق کرونر، عوارض مغزی نارسایی احتقانی قلب و مرگ و میر همراه است. بنابراین برای کنترل سطح فشار خون برای درمان بیماری کلیه بسیار مهم است.

معمولا، پزشکان داروهای ضد فشار خون برای کنترل فشار خون مراجعه کنید، اما نشانی از آن را می توانید به خوبی نمی تواند کنترل شود. اگر شما مصرف داروهای بیش از حد که ممکن است به کاهش فشار خون منجر شود، آن را نیز به خطر ابتلا به عارضه افزایش می دهد. پس راه بهتر است برای پیدا کردن برخی از راه های دیگر به جای دیالیز. خوشبختانه، پزشکان یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی اختراع، آنها می توانند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی نماینده از آنها است، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع خارجی است، با بزرگ رگ خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود کلیه تابع. با این بیماری به خوبی می رود، تمام عوارض آن را با آن ناپدید خواهد شد، بنابراین مردم می توانند جلوگیری از به دیالیز و یا کاهش بار آن است. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس داشته باشد.

بنابراین برای کلیه بیماران نارسایی با فشار خون بالا، آنها نیاز به کنترل سطح فشار خون خود را قبل از دیالیز را، و یا راه دیگری برای درمان بیماری کلیه است که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.





:: برچسب‌ها: داروهای ضد فشار خون برای کنترل,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: